Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus via Terviseamet <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 13:02:31 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:
Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
Vastamise aeg: Teisipäev, 26. november 2024 - 13:02
Vastused:
TEENUS: 	väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus	Sotsiaalse
rehabilitatsiooni teenus on:		TEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:		TEENUS(jätk2):	väljaspool kodu
osutatav üldhooldusteenus	 
==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==	Taotleja nimi:	AS Lõuna-Eesti
Hooldekeskus	Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post:	Hellenurme
küla, Elva vald, 67514, Tartumaa/&#43;372 7679505/ [email-masked]
Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed:	Eliis Oja	Teenuse
osutamise koha aadress:	Kooli 3, Sangaste alevik, Otepää vald, Valgamaa
Planeeritud kohtade arv:	51	 
TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):		Mööbliga katmata
vaba põrandapind ruumis:		TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:
Vaba põrandapind mänguruumis:		Vaba põrandapind magamisruumis:
== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU
LÄBIVIIMISEGA ==	Taotluse esitamise kuupäev:	26. november 2024
Taotluse esitaja nimi:	Eliis Oja	 
Lisatud failid: On manuses