Subject: Lihula maantee, Mulla ja Staadioni tänavate vahelise ala detailplaneering
From: Alice Laanemägi <[email-masked]>
To: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 19:12:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere!
 
Haapsalu Linnavalitsus edastas Teile 13.11.2024 planeerimisseaduse § 133
lg 1 alusel kooskõlastamiseks Haapsalu linnas Lihula maantee, Mulla ja
Staadioni tänavate vahelise ala detailplaneeringu (edaspidi
detailplaneering).
 
Meie poole on pöördutud probleemiga, et kirjas oleva hüperlink ei tööta
või aadressi sisestamisel suunab varasema (2017. aasta)
planeeringuversioonini. Sellest tulenevalt edastame Teile antud hüperlingi
uuesti.
 
Detailplaneering on kättesaadav veebiaadressil:
<https://haapsalulv-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/alice_laanemagi_haaps
alulv_ee/EnVVemnmjXBDm4nnU36wbr0BrcY-nU9fuzWBU5328V-EUA?e=MYdUi5>
Haapsalu linna Lihula maantee, Mulla ja Staadioni tänavate vahelise ala DP
 
Palun andke teada, kas Te saite 2024. aasta planeeringuversiooni kätte.

Parimate soovidega,
 
Alice Laanemägi
Planeeringute spetsialist
Volitatud arhitekt 7
Haapsalu Linnavalitsus