Subject: Planeerime kolida uude hoonesse
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 11:51:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun täpsustage, kas meie põrandakate vastab tervishoiuasutuste nõuetele.
Meie firma pakub töötervishoiuteenuseid. Planeerime kolida uude hoonesse. 
Uues hoones patsientide vastuvõturuumides on põrandal linoleum, mis ulatub 
seintele (8 cm), tualettruumis on

keraamilised plaadid ning koridoris ja esikus lühikese karvkattega vaipkate.

Teistes meditsiinikliinikutes olen samuti näinud, et fuajees kasutatakse 
vaipkatet, seega eeldan, et selle

kasutamine koridoris ei ole keelatud. Kas saan sellest õigesti aru?

Lugupidamisega
Regina Tihhonovits
töötervishoiuarst
RTmedic OÜ
5048956