Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus via Terviseamet <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 16:52:59 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Kolmapäev, 20. november 2024 - 16:52

Vastused:

TEENUS: 	väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:	 ööpäevaneTEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2): 
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==
Taotleja nimi:	 Elora Keila Haigla ASTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Männipargi 1, Keila, Harju maakond; 
53616229; [email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Merle Vaher; [email-masked]; 53616229Teenuse 
osutamise koha aadress:	 Männipargi 1, Keila, Harju maakondPlaneeritud 
kohtade arv:	 96TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 20. november 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Merle VaherLisatud failid: On manuses