Subject: Proovide võtmine
From: "Berit Paloson" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 09:17:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Harjumaalt, Anija vallast, Aegviidu Koolist ning sooviksin
uurida, kas teie asutusest saab kutsuda proovide võtjat toidukäitlemis
kohtadesse?
Aegviidu Koolist (Pärna 1) oleks vaja võtta veeproov E.coli ja soolte
enterokokid.
Lasteaiast (Kase 10) E.coli, soolte enterokokid, keemiline ja
mikrobioloogiline veeproov ning  Listeria proov köögist viiest erinevast
kohast.
Palun, et oleksite nii kena ja edastaksite selle kirja õigele aadressile.

Lugupidamisega
Berit Paloson
Aegviidu Kooli majandusjuhataja
58504147