Subject: Teabenõue ilusalongi nõuete kohta
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sun, 17 Nov 2024 17:00:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan, et täpsustada ripsmetehnikutele sätestatud nõudeid. Ripsmetehniku 
vahendid (pintsetid) võivad kokku puutuda silma limaskestaga ja pisaratega. 
2018a juhendi kohaselt peaks justkui piisama töövahendite 
desinfitseerimisest, kuid samas on teada, et osad ametnikud nõuavad siiski 
steriliseerimist (nt kuumaõhusterilisaator). Ehk et üldsusele on jäänud 
mulje, et nõuded sõltuvad ametnikust, kes parasjagu kontrollima satub.

Kas palun oleks võimalik saada vastust, kas terviseameti kodulehel olev 
juhend (2018 aasta) on endiselt kehtiv (selle alusel piisab 
desinfitseerimisest), või on sealne info vana ja ripsmetehnikud on 
kohustatud enda asju steriliseerima?

Tervisekaitsenõuded ilu- ja isikuteenuste osutamisele määruse paragrahv 11 
lg 3 kohaselt tuleb steriliseerida kõik korduvkasutatavad instrumendid, 
mille kasutamisel tekib oht nahasekreedi ja vere edasikandmiseks. Mida 
tähendab selles paragrahvis nahasekreet?

Palun saata vastus samale e-mailile ([email-masked])

Lugupidamisega
Kristiina Šteinbacht
LuxLash Studio OÜ esindaja