Subject: Koostöö Taltechi tudengiorganisatsiooniga
From: "Nora Deil" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 19:09:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mina olen Nora ja kirjutan Teile Tallinna Tehnikaülikooli
Loodusteaduskonna Üliõpilaskogust (LÜK) sooviga teha Teiega taaskord
koostööd meie suurprojekti ,,Tunne oma Teadust!” raames.

Eelmisel aastal tehtud külaskäik Teie ettevõttesse avardas oluliselt
tudengite tööalast silmaringi ning sooviksime seda korrata. Suurürituse
eesmärk on jätkuvalt sama: tutvustada loodusteaduskonna tudengitele
põnevaid teadusteemasid, võimalusi praktika ja lõputöö tegemiseks ning
tööalaseid väljavaateid.
Projekti raames on üliõpilastel võimalus tutvuda karjäärivõimalustega,
mida pakuvad ülikool ja eraettevõtted, luua suhteid oma erialasiseselt
ning saada ülevaade teadusmaastiku potentsiaalidest.

Soovime pakkuda tudengitele võimalust külastada Tallinnas erinevaid
erialaga seotud ettevõtteid. Kas Teil on huvi ja võimalust taaskord
tutvustada tulevastele töötajatele ja praktikantidele oma ettevõtet?

Üritus toimub 17.02. - 21.02.2025 ning külastuskäik toimuks nädala jooksul
Teile sobival ajal.

Vastust ootama jäädes
Nora Deil
(+372) 56955588
TalTech Loodusteaduskonna Üliõpilaskogu
Tunne oma Teadust! projektitiim

<https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXcVq7RByCQH6OT5bE6quAekhE
kMgkuRaI7JqE9qQy4k4-jCLhG_UPGQqINNL6KxZ1Du9M4NS2mGoTIFfQOHozsV60ZuTAphSVrx
GP_zW8qxcKsUYNwozhy_1hAVcekoODOSTqgg8ze0dXXTHL2iuKg_WrM?key=571RF-rhuTssXl
amebM9W4NG>