Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus via Terviseamet <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 16:59:49 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Kolmapäev, 6. november 2024 - 16:59

Vastused:

TEENUS: 	väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2): 
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==
Taotleja nimi:	 SA Viljandi HaiglaTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Pärna tee 3, Viljandi maakond, Viljandi 
vald, Jämejala küla
Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed:	 Viivi Koni, [email-masked], 
telefon 43 52039Teenuse 
osutamise koha aadress:	 Pargi tee 8, Jämejala küla, Viljandi vald, Viljandi 
maakond, 71024Planeeritud 
kohtade arv:	 58TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 6. november 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Viivi KoniLisatud failid: On manuses