Subject: [UNWANTED CATEGORY URL INSIDE]Kutse arstitudengite karjääripäevale
From: Karjääripäev EAÜS <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 08:00:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Minu nimi on Annika Alavere ja kirjutan Teile Eesti Arstiteadusüliõpilaste 
Seltsist.

Käesoleva aasta kevadel organiseerisime esmakordselt arstitudengite 
karjääripäeva, kuid kahetsusväärselt olime sunnitud selle organisatoorsetel 
põhjustel edasi lükkama. Nüüd oleme teinud vastavad korrektsioonid ja 
hakanud uuesti tööle.

Soovime kutsuda Teid osalema 19.11.2024 toimuvale arstitudengite 
karjääripäevale. Üritus toimub Tartu Ülikooli raamatukogus aadressil W. 
Struve 1. Karjääripäev koosneb kahest osast - päeval kell 11.00-16.00 toimub 
töömess raamatukogu konverentsisaalis, kus igale osalevale asutusele on 
organiseeritud oma laud, kus on võimalik jagada infot haiglas töötamise, 
eriala või meditsiinifirma kohta, jagada infovoldikuid või meeneid. Õhtul 
kell 18.00 toimub pidu Vilde ja Vines, kuhu ootame iga osaleva asutuse 
esindusest 2 inimest. Peokutsed saadame Teile eraldi, et saaksite valitud 
esindajad kirja panna.

Ürituse raames on väga oodatud oma töömessi lauas mõne kaasahaarava ülesande 
läbiviimine või töötoa korraldamine, mis võimaldaks tudengites veel enam 
huvi äratada ning erialast, haiglast või meditsiinifirmast parema ülevaate 
anda. Väga oodatud on ka Teie enda ideed. Töötubade läbiviimiseks saate 
kasutada Tartu Ülikooli raamatukogu seminariruume.

Selleks, et saaksime karjääripäeva edukalt läbi viia, pöördume Teie poole 
lisapalvega. Oleksime väga tänulikud, kui Terviseamet saaks meie üritust 
rahaliselt toetada. Omalt poolt saame vastu pakkuda Teie reklaamimist Eesti 
Arstiteadusüliõpilaste Seltsi sotsiaalmeediakanalites ning parema asetusega 
laudu töömessil. Hindame Teie osalust üritusel kõrgelt ka siis, kui Te ei 
saa meid rahaliselt toetada.

Rohkem infot meie tegemistest leiate: https://www.eays.ee/

Kõike head soovides ja Teie vastust ootama jäädes!

  _____

Annika Alavere, Arstide karjääripäev 2024 korraldustiim

+372 5629 9546 | karjaaripaev <mailto:[email-masked]> @eays.ee | 
<http://eays.ee/> eays.ee

Eesti Arstiteadusüliõpilaste Selts

Estonian Medical Students' Association

  <https://lh4.googleusercontent.com/N9-LB9h3UZvNmNKyxHcb1Bhqf1GcO06X2DK3rhSzo-r8_As7Hb8l-IXwjKb31TJrp2pmRZ_NYFHRh0rtyQ0wx68C5bNYItrTOm3ptppUBFD4OAUQmj33d3l5mojP-2tUQMUllSh->