Subject: Re: Edastuskiri
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sat, 2 Nov 2024 08:39:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Tere

MTÜ Eesti Infektsioonikontroll Üningu (ESIC)  juhatus määrab töörühma
liikmeks Signe Juhkami ja asendusliikmeks Annika Lemetsar
[email-masked] 

Lugupidamisega

Annika Lemetsar
ESIC juhatuse liige

K, 23. oktoober 2024 10:47 &lt;[email-masked]&gt; kirjutas:

Registreerimise kuupäev: 23.10.2024 

Registreerimise number: 8.1-1/24/10714-1 

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked]
www.terviseamet.ee	
  <http://www.terviseamet.ee> 	Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja
adressaatidele. Kui olete saanud kirja ekslikult, palun teavitage koheselt
selle saatjat ning kustutage saadud kiri koos kõikide lisadega. 
NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide avaldamine kõrvalistele
isikutele on keelatud