Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 12:17:42 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/12798
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Tammiste küla, Kellukese tee 5, Pärnu
maakond, Tori vald, Tammiste küla, Kellukese tee 5, Pärnu maakond, Tori
vald, Tammiste küla, Kellukese tee 5, Pärnu maakond, Tori vald, Tammiste
küla, Kellukese kergliiklustee L2// Kellukese tee, Pärnu maakond, Tori
vald, Tammiste küla, Ritsika kergliiklustee L1// Ritsika tee T1 (Tammiste
algkool-kogukonnakeskus, Soojuspuuraugud, Multifunktsionaalne
spordiväljak, Juurdepääs ja parkla, Juurdepääs ja kergliiklustee) ja
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rahvatervise seadus §12.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 457506), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tori Vallavalitsus) või menetleja (MERIKE RAUDSEPP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister