Subject: Ed: Uimastamisohvri võimalused
From: "TA Tallinna labor" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 08:31:02 +0200

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: laupäev, 26. oktoober 2024 22:43
Adressaat: TA Tallinna labor <[email-masked]>
Teema: Uimastamisohvri võimalused

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile MTÜ Ööhaldjad nimel. Uurime, mis võimalused on Eestis 
uimastamisohvritel teada saamiseks, millega neid uimastati.

Kui uimastamisohvri jaoks on politseisse pöördumine välistatud, siis on tal 
variant pöörduda EKEI poole juhul kui ta on suutlik väga kiiresti ise 
uriiniproovi koguma. Kas teie juures on samuti võimalik lasta testida oma 
uriiniproovi narkootiliste ainete suhtes? Kui jah, siis milliseid aineid 
teie testid tuvastavad ning milline on hinnakiri?

Kas ohver peab enne teile kirjutama/helistama kui soovib oma uriiniproovi 
lasta testida?

Kas teate veel, millistes kohtades oleks võimalik ohvritel lasta oma 
uriiniproovi testida?

Turvalist ööelu!

Marit Oja

MTÜ Ööhaldjad tegevjuht

+372 5336 5803