Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 18:39:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Keila Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/11049
aadressile Harju maakond, Keila linn, Männipargi tn 1 (Haigla,
üldhooldekodu, päevakeskus, ühiselamu, majutuse hoone) ja soovib teie
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 54 lg 6 p 1 

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 455473), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.11.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Keila Linnavalitsus) või menetleja (KAIRE MARRANDI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister