Subject: [UNWANTED CATEGORY URL INSIDE] Teade - Tammneeme külas, Tammetõru tee 2, Tammetõru tee 4 ja osaliselt Mäeotsa maaüksuste detailplaneeringu menetluse lõpetamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 19:01:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Lp. kaasatud isik/asutus
 
Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavalitsuse 09.10.2024
korraldusest nr 441
“Tammneeme külas, Tammetõru tee 2, Tammetõru tee 4 ja osaliselt Mäeotsa
maaüksuste detailplaneeringu menetluse lõpetamine”. 
(Teade ja korraldus lisatud manusena).
 
NB! Vallavalitsuse korraldusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla
veebilehel:
https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/detailp
laneeringu-menetluse-lopetamine
 
NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonna poole:
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega
 
Viimsi Vallavalitsus
tel 602 8800 | [email-masked] 
www.viimsi.ee