Subject: 7-1/23-15 Ettepanekute küsimine detailplaneeringu lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi kohta, Tuuleala 6
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 13:33:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Lugupeetud koostöö tegijad!

Väike-Maarja Vallavolikogu 27.06.2024. a otsusega nr 86 algatati
elektrituulikutest koosneva tuulepargi rajamise eesmärgil
detailplaneeringu koostamine ja detailplaneeringu elluviimisega kaasneva
keskkonnamõju strateegiline hindamine Väike-Maarja valla üldplaneeringuga
määratud tuuleenergia tootmiseks põhimõtteliselt sobival alal nr 6. 

Planeerimisseaduse § 81 lõike 1 ja Vabariigi Valitsuse 17.12.2015 määruse
nr 133 „Planeeringute koostamisel koostöö tegemise kord ja planeeringute
kooskõlastamise alused“ § 3 alusel esitab Väike-Maarja vallavalitsus
detailplaneeringu lähteseisukohad ja keskkonnamõju strateegilise hindamise
programmi nende kohta ettepanekute saamiseks. Dokument on saadaval valla
veebilehel, lingil https://v-maarja.ee/toos-olevad-detailplaneeringud
Tuuleala 6 detailplaneeringu jaotises. 

Oma pädevusvaldkonnast lähtuvad ettepanekud palume esitada hiljemalt ühe
kuu jooksul Väike-Maarja vallavalitsuse e-posti aadressile [email-masked]
või paberkandjal postiaadressile Pikk tn 7, Väike-Maarja alevik,
Väike-Maarja vald, 46202 Lääne-Viru maakond. 

Detailplaneeringu lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise
hindamise programmi tutvustamine toimub 4. novembril algusega kell 17.00
Sisekaitseakadeemia Väike-Maarja õppekeskuse aulas (J. Liivi tn 6
Väike-Maarja alevik).

Lugupidamisega
Diana Seepter
Väike-Maarja vallavalitsus 
329 5755