Subject: Digiretsepti erialakood
From: "Kristjan Martin Kasterpalu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 14:41:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen psühhiaatria eriala 3. aasta arst-resident ja ei saa mingil põhjusel
kasutada E320 koodi kasutada digiretsepti kirjutamisel vastavalt
Ravimiseaduse § 33 lg 1^6.

Tervisekassa andmetel on Retseptikeskuses erialana E320 märgitud.

Kohalik IT-teenistus aga ütleb, et Terviseametis seda registreeritud ei
ole, ja kuna Lastehaigla programm kontrollib andmeid Terviseameti
registrist, tuleks sinna lisada eriala E320.

Palun abi.

Tervitades

 <https://www.lastehaigla.ee/>

Kristjan Martin Kasterpalu

arst-resident (psühhiaatria)

Laste vaimse tervise keskus

SA Tallinna Lastehaigla

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
tel 678 7411

Tervise 28, 13419 Tallinn

 <https://www.lastehaigla.ee/>
<https://www.facebook.com/people/Tallinna-Lastehaigla/100069312157297/>
<https://www.instagram.com/sa_tallinna_lastehaigla/>