Subject: Esteetilise meditsiini konverentsi akrediteerimise taotlus
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 12:04:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti esindajad,

Minu nimi on Anastassia Žukova ja ma esindan Eho Internatioanl.  Meie 
plaanis on korraldada esteetilise meditsiini konverents, mis toimub 8. 
märtsil Hilton Tallinn Park Hotel'is. Meie ürituse eesmärk on pakkuda 
arstidele ja spetsialistidele uusimaid teadmisi ning praktilisi kogemusi 
esteetilise ja ennetava meditsiini valdkonnas.

Seoses sellega soovime küsida võimalust akrediteerida seda üritust, et anda 
osalejatele ametlikke CME krediitpunkte. Oleme valmis esitama kogu vajaliku 
teabe konverentsi programmi, lektorite kvalifikatsiooni ja hariduslike 
eesmärkide kohta.

Palume teid teavitada akrediteerimise nõuetest ja võimalusest anda 
meditsiinipunkte ürituse osalejatele.

Tänan teid ette teie aja ja tähelepanu eest meie päringule. Oleme valmis 
koostööks ja arutama detaile teile sobival ajal.

Lugupidamisega,
Anastassia Žukova
Tel. +372 58067822