Subject: Ilmatsalu alevik, Raba tee 5 maaüksuse ja lähiala detailplaneeringu kooskõlastamiseks esitamine
From: "Riin Laasik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 10:07:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Riin Laasik saatis teile kirja.  Kiri oli liiga suur tavaliseks epostiga
edastamiseks ja failid salvestati failide edastamise teenusesse.
Teil on kuni  27.11.2024 10:07:14 võimalik faile alla laadida.

Allalaadimise aadress on :
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=sb7wv6
8sqmm9ahe

Riin Laasik  has sent you a mail.  The mail is too big for standard
delivery.  You have till 27.11.2024 10:07:14 to consult the mail via a
browser and download the attachments.
URL for download:
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=sb7wv6
8sqmm9ahe

Kirja algtekst:
Saadame Teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi.

Dokumendi väljaandja: Tartu Linnavalitsus\Ruumiloome osakond
Teema: Ilmatsalu alevik, Raba tee 5 maaüksuse ja lähiala detailplaneeringu

kooskõlastamiseks esitamine.
Dokumendi liik:  Kiri
Dokumendi number: DP-22-007.
Dokumendi kuupäev: 18.10.2024

 - Ruumiloome_osakond_Kiri_20241018_DP-22-007.asice