Subject: Kutse osaleda Riigikogu riigieelarve kontrolli erikomisjoni 21.10.24 avalikul istungil algusega kell 13.15
From: "Ly Oper" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Birgit Lao" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 15:35:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan kutse.

Osalejatest tagasisidet ootama jäädes

Ly Oper

Riigikogu riigieelarve kontrolli erikomisjon

T: +372 631 6469

M: +372 5912 6469

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee

K U T S E

Lugupeetud proua Sikkut, proua Lao ja härra Laane

Palume Teil osaleda Riigikogu riigieelarve kontrolli erikomisjoni avalikul
istungil, mille päevakorras on Riigikontrolli kontrolliaruande
„Tervishoiutöötajate pädevushindamine“ arutelu.

Istung toimub esmaspäeval, 21. oktoobril kell 13.15 rakenduse Zoom kaudu
(videosilla kaudu). Võimalik tulla ka Lossiplats 1a ruumi L 333.

Istung on avalik.

Lugupidamisega

Urmas Reinsalu

Komisjoni esimees