Subject: [POTENTIAL PHISHING][Webdesktop:] Põllumajandus-ja Toiduameti peadirektori 17.01.2023 käskkirja nr 10 "Loomkatseprojekti hindamiskomisjoni moodustamine" muutmine
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Merike Nugin" <[email-masked]>, "Jana Saksa" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <vallo.tilg
Date: Tue, 15 Oct 2024 12:05:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Reg nr: 1.1-2/77
Reg kp: 11.10.2024
Õigusakti väljaandja: Põllumajandus- ja Toiduamet
Allkirjastaja: Tiina Saron
Allkirjastaja ametinimetus: Peadirektori asetäitja

Tere

Edastan käskkirja muudatuse.

Lugupidamisega

Laura Kaljusaar
peaspetsialist
[email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.