Subject: Joogivee tulemused - Ecosh Life OÜ
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 10:46:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutan teile ettevõttest Ecosh Life OÜ teemaga, et meie keskkonna seire 
käigus avastasime, et meie joogivees on Coli-laadsete bakterite, E.coli ja 
intestinaalsete enterokokkide sisaldus üle piirmäära. PTA ametniku Kai 
Timmusk teavitatud asjaoludest.

Juhtumi kirjeldus
- 19.09.2024 saatsime ettevõttele IcoSagen 8 veeproovi. Tulemused saime 
23.09.2024
- 25.09.2024 Toimus HACCP koosolek, et selgitada juhtumi põhjus ja 
pakkusime, et juhtum võis olla seotud kraani tiladega/segistitega, et 
vahetame tilad ära ja teostame kordus analüüsi. Teavitasime töötajaid, et 
kraanivett otse juua ei ole lubatud.
- 02.10.2024 Teostasime kordusanalüüsi ja võtsime seekord proovi ka 
kõrvalhoonest (büroo), et teada, kui suur on reostuse ulatus.
- 07.10.2024 Saatis IcoSagen tagasi tulemused näitajad suurenesid. Info 
sellest jõudis minuni 10.10.2024, sest laborijuht ise oli puhkusel. Saaste 
leidus ka kõrvalhoones.
-10.10.2024 Teavitame maja haldurit, et teostaks veesüsteemi kontrolli ja 
loputuse. Peale seda plaanime võtta kordusanalüüsi 48h vahega.

Mainin, et tootmiseks kasutatav vesi on puhas (pöördosmoosi vesi), et 
klientide teavitamise vajadust ei leitud. Vesi tuleb meile kaevust, mitte 
Tallinna Veest ja kaevu haldab MSI grupp.

Soovin küsida, kas on veel midagi, mida me saaksime teha? Hetkel lähtume 
Terviseameti tegutsemise soovituste põhjal Coli-laadsete bakterite 
avastamisel joogivees.

Lisasin manusena ka 2 analüüsi tulemused.

Parimat!
Robert Kotsalainen
Kvaliteedispetsialist
+372 5517378