Subject: Aegunud maskid ja respiraatorid
From: "Kadi Kallas" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 16:00:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere
 
Hankisime COVID-19 perioodil endale suuremas koguses meditsiinilisi maske
ja respiraatoreid (FFP2). Praeguseks hetkeks on neid veel küllaltki palju
järel, kuid mõned neist on 1-2 aastat juba aegunud. On arusaadav, et
meditsiiniasutused selliseid maske pärast nende aegumist kasutada ei
tohiks. Kuidas meie töötukassas peaksime või võiksime nende aegunud
maskidega ja respiraatoritega edasi toimetada? Eeldatavalt on nende
kaitsevõime ajas vähenev, siis kas meie töötajad võiksid veel neid edasi
kasutada pärast nende aegumist või siis ongi kõik ja kuuluvadki minema
viskamisele? Kui neid võib veel edasi kasutada, siis kui pikk võiks olla
veel nende eluiga (st mis ajast alates on kaitsevõime juba minimaalne)?

Lugupidamisega
 
Kadi Kallas 
personaliosakond	
töökeskkonnaspetsialist	
	
​Toetame töö ja töötaja leidmisel!	5383 0069	
tootukassa.ee	
	
facebook.com/eestitootukassa
​youtube.com/tootukassa	
	 <http://tootukassa.ee/>