Subject: SA Kuressaare Hambapolikliiniku ühinemine SA Kuressaare Haiglaga
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "Madis Kallas \(volikogu\)" <[email-masked]>,Märt Kõlli <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 09:55:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Terviseamet

Teavitame Teid, et Saaremaa Vallavolikogu on teinud otsuse SA Kuressaare 
Hambapolikliinik ühendada SA Kuressaare Haigla SA-ga (otsus manuses). 
Ühinemine on planeeritud lõpule viia ajavahemikul 1. jaanuar 2025 – 1. juuli 
2025. Täpne ühinemise aeg sõltub erinevate protsesside menetlemise kiirusest 
ning seadusandlike ja regulatiivsete nõuete täitmisest.

Käesolev teade saadetakse teile, et teavitada teid plaanidest ning ootame 
teiepoolseid täiendavaid küsimusi või seisukohti, kui selleks peaks vajadus 
tekkima.

Teavitame, et saatsime samasisulise kirja ka Sotsiaalministeeriumile, 
Konkurentsiametile ja Ravimiametile.

Parimate soovidega,
Triinu Putnik
SA Kuressaare Hambapolikliinik
juhatuse liige
5647 6868