Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 18:03:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr
2411002/05504 aadressile Valga maakond, Valga vald, Valga linn, Petseri tn
7// 7a (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Soovime Terviseameti seisukohta
taotlusega planeeritud tegevusele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 439641), määrake
omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu
andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 18.10.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister