Subject: PZU teavitus TTO-dele
From: "Oksana Skorbatjuk" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 10:55:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere päevast

Neeme Raidvere suunas Teie poole, et edastada tervishoiuteenuse osutaja
vastutuskindlustuse seadust puudutav info tervishoiuteenuse osutajatele.
Manuses leiate kirja, mille saadame läbi uudiskirja platvormi äriregistris
avalikele TTO-de üldkontaktidele (kes, ei ole veel avaldust täitnud).
Palume teie poolt koostööd selles osas, et saaksite sarnase sisuga sõnumi
edastada Terviseameti tegevusloa omanikele.
Näeme, et meie kirjad ei ole kõiki tegutsema innustanud ja loodame, et
sõnum teie poolt on motiveerivam.
Meie jaoks on kriitilise tähtsusega sooviavalduste õigeaegne laekumine, et
saaksime kõik tervishoiuteenuse osutajaid õigeaegselt teenindada.

Vastan meeleldi tekkinud küsimustele.

Lugupidamisega
 
Oksana Skorbatjuk
Turundus- ja kommunikatsioonijuht
 
PZU Kindlustus
AB „Lietuvos draudimas“ Eesti filiaal
Pärnu mnt. 141, Tallinn 11314
Mob &#43; 372 5344 5673
[email-masked]
 
 <https://www.pzu.ee/iseteenindus/>  
 
Klienditeenindus: &#43;372 622 4599
 
Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirja adressaatidele.
Selle e-kirja kasutamine, sh kopeerimine, avaldamine või levitamine, on
lubatud üksnes saatja eelneval nõusolekul. Kui Te ei ole selle e-kirja
adressaat, palume Teile ekslikult saadetud e-kirjast viivitamata e-posti
teel teavitada saatjat ning kustutada saadud e-kiri ja selle lisad oma
arvutisüsteemist.
PZU isikuandmete töötlemise põhimõtetega saate tutvuda PZU kodulehel.
Isikuandmete töötlemist puudutavates küsimusest võite esitada päringu
aadressile [email-masked]. 
 
Hoia loodust, jäta see e-kiri printimata!