Subject: MEIE Lasteaed MTÜ / lastehoiu ruumide hinnang
From: "KV accounts" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 14:23:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere

Saatsin oma päringu ametnikule Marianne Reinart, aga vastuseks tuli, et 
tuleb pöörduda oma küsimusega üldmeilile.

08.02.2024 tegite ruumide kontrolli aadressil Vase tn 9A, Tallinn.
19.02.2024 koostasite kontrollakti lastehoiule.
Soovin uue tegevusloa taotleda, aga MTR küsib mitte kontrollakti, vaid 
Terviseameti hinnangu.
Kas tohib Teid paluda just hinnangu mulle saata, mis on tehtud lastehoiu 
ruumidele?

Lugupidamisega

Katerina Kloren
Filianex OÜ
MEIE Lasteaed MTÜ
+372 5622 9999