Subject: Form submission from: Taotlus hinnangu väljastamiseks koolile, koolieelsele lasteasutusele või noorte püsilaagrile tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 12:46:05 +0300

Vastamise aeg: Neljapäev, 4. juuli 2024 - 12:46
Vastaja: Anonüümne
Vastused on:

PALUN VALI REGIONAALOSAKOND: Lõuna regionaalosakond
ASUTUS: KOOLIEELNE LASTEASUTUS
TAOTLEJA NIMI: Luunja Lasteaed Midrimaa 75003890
TAOTLEJA JURIIDILINE AADRESS, TELEFON, E-POSTI AADRESS: Uus 3, Luunja asula, 
Luunja vald, Tartumaa [email-masked]
TAOTLEJA VÕI KONTAKTISIKU KONTAKTANDMED: direktor Uuve Jakimainen tel: 
53407693/ majandusjuht Kaja Õis tel: 53358263
KOOLI, KOOLIEELSE LASTEASUTUSE VÕI NOORTE PÜSILAAGRI AADRESS: Jõesadama 2, 
Luunja asula, Luunja vald, Tartumaa
PLANEERITUD KOHTDADE ARV: 17
PLANEERITUD RÜHMADE/KLASSIKOMPLEKTIDE ARV: 1
Taotluse esitaja kinnitab, et nõustub asjakohase kontrolltoimingu 
läbiviimisega.: kinnitan
TAOTLUSE ESITAJA NIMI: Uuve Jakimainen
TAOTLUSE ESITAMISE KUUPÄEV: 4. juuli 2024
  ==TAOTLUSEGA ESITATAVAD LISAANDMED:==

• teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/810610ccb6ce38bf1d529469a80b9e70d65658a3.pdf
• joogivee analüüs: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/katseprotokoll_ta2413838-btkt_0.pdf
• valgustustiheduse mõõtmistulemused: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/ruumide_valgustus.pdf
• ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused:
• tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused:
  ==LISAINFO==