Subject: Vs: õhuanalüüsi tellimine Põlvamaal
From: Mariana Tsäko <[email-masked]>
To: Konstantin Kislitsõn <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 12:16:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme vastuse ootel jätkuvalt.

Parimat soovides

Mariana Tsäko

RIS Ehitus OÜ

Tel 507 4278

[email-masked]

  _____

Saatja: Mariana Tsäko <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 19. september 2024 11:16
Adressaat: [email-masked]
<[email-masked]>
Koopia: [email-masked] <[email-masked]>
Teema: õhuanalüüsi tellimine Põlvamaal

Tere

Püüdsin Teid telefoniteel ( number anti mulle Keskkonnatervise osakonnast)
kätte saada, kuid see ei õnnestunud.

Pöördun Teie poole järgneva probleemiga- 27.03.2024 andsime peale ehituse
valmimist Räpina Vallavalitsusele üle Leevaku raamatukogu, mis asub
Leevakul, Räpina vallas, Põlvamaal.
Raamatukogu töötajate arvamusel levib hoones keemiline lõhn ja seoses
sellega soovitakse teostada õhumõõdistus, et aru saada, kas antud lõhn
ületab
lubatud piirnormid ja leida ka lõhna põhjus.
Püüdsin täita Terviseameti lehel olevat proovivõtu tellimislehte, kuid
antud lehel ei ole võimalik valida piirkonnaks Põlvamaad.

Kuidas me edasi peaksime toimima, et saada hinnapakkumist ja võimalusi ja
soovitusi antud mõõdistuse teostamiseks?

Parimat soovides

Mariana Tsäko

RIS Ehitus OÜ

Tel 507 4278

[email-masked]