Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 09:09:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2411271/11800 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Laimjala küla,
Vallamaja, Saare maakond, Saaremaa vald, Laimjala küla, Vallamaja, Saare
maakond, Saaremaa vald, Laimjala küla, Kelmiküla tee// Vallamaja
(vallamaja, Tuletõrje veevõtukoht, Sajuveekanalisatsiooni torustik) ja
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lisatud uus, eelmisele menetlusele (Ehitusloa
taotlus nr. 2311271/18370, EHR menetlus nr 406078) esitatud märkuste
paranduste- ja täiendustega ehitusprojekt. Käesolevas taotluses
käsitletakse ainult hoone põhimahu rekonstrueerimist (ilma
juurdeehituseta).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 452616), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister