Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus via Terviseamet <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 11:35:12 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Teisipäev, 24. september 2024 - 11:35

Vastused:

TEENUS: 	väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:	 ööpäevaneTEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2): 
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==
Taotleja nimi:	 MTÜ KÄÄPA HooldekeskusTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Keskuse 4-1,Kääpa küla,Mustvee vald, 
Jõgevamaa, 5029306, [email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Raimo Kullamaa, 5029306,[email-masked] 
osutamise koha aadress:	 Keskuse 4-1,Kääpa küla,Mustvee vald, Jõgevamaa, 
Tarekese hoonePlaneeritud 
kohtade arv:	 37TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 24. september 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Raimo KullamaaLisatud failid: On manuses