Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "lapsehoiuteenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 16:02:16 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Teisipäev, 24. september 2024 - 16:02

Vastused:

TEENUS: 	lapsehoiuteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 ME Johans OÜ; Rge.nr 16083212Taotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Tammiku tee 19-2, Jüri/ 
5159479/[email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Evelin Johanson, tel.nr 5159479Teenuse 
osutamise koha aadress:	 Aaviku tee 6a, Jüri alebik, Rae valdPlaneeritud 
kohtade arv:	 10TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):	 mängitakse (ja magatakse) ühes 
ruumisMööbliga 
katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:	 mängitakse ja magatakse eraldi ruumidesVaba 
põrandapind mänguruumis:	 45Vaba 
põrandapind magamisruumis:	 11,4== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 24. september 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Evelin JohansonLisatud failid: On manuses