Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 12:28:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2411271/08955 aadressile Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa,
Sõle tn 39, Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Sõle tn 39,
Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Sõle tn 39, Harju
maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Sõle tn 39, Harju maakond,
Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Sõle tn 39, Harju maakond, Tallinn,
Põhja-Tallinna linnaosa, Sõle tn 39, Harju maakond, Tallinn,
Põhja-Tallinna linnaosa, Ehte tn 3a, Harju maakond, Tallinn,
Põhja-Tallinna linnaosa, Kolde pst 76a, Harju maakond, Tallinn,
Põhja-Tallinna linnaosa, Ehte tn 3a, Harju maakond, Tallinn,
Põhja-Tallinna linnaosa, Ehte tn 3a// Sõle tn 39 (Lasteaed Päikene,
Lasteaed Päikene piirdeaed, Lasteaed Päikene olemasolev, Lasteaed Päikene
välisvalgustus, Lasteaed Päikene mänguväljak, Tallinna Lasteaed Päikene
mänguväljak, kanalisatsioonitorustik, veetorustik, sademevee
kanalisatsioonitorustik, gaasitorustik) ja soovib teie kooskõlastust
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: .

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 441139), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.10.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARI VIILOP)
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister