Subject: Nõuded ruumidele
From: "Annika Valkna" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 13:56:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere,

Uurin, kus ma võiksin lugeda ja leida informatsiooni, mis määravad ruumidele 
nõuded, kui need sisse seada ettevõttele, mille põhitegevusala on 
Ortopeediliste abivahendite ja nende osade tootmine ning tegeletakse 
proteeside jms valmistamisega. Tööks kasutatakse erinevaid kemikaale ja 
eeldan, et nende käitlemise nõuded on kuskil kirjas. Samuti eeldan, et on 
nõuded ruumide steriilsusele, ventilatsioonile ja jäätmete käitlemisele. 
Sooviksin need reeglid endale selgeks teha, kas juhataksite mind õigete 
õigusaktideni.

Tervitades,

Annika Valkna
ARHITEKT
+372 53 494 626
AMBIENT DESIGN OÜ