Subject: töökoha registreerimine
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 11:38:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun abi uue meditsiinitöötaja töökoha registreerimiseks
tervishoiutöötajate registrisse.

Varem oli see väga lihtne, kuid nüüd ei oska ma seda teha. Kellel see
õigus on? Meie personalijuhilt ma abi pole saanud.

On vaja registreerida Estonia Spa Hotels AS (tegevusluba L02366) arsti
ametkohale arst Anne Kaldas D 10119 ja õde Margit Pystunen N08429.

Palun abi ja õpetust.

Lugupidamisega

Anneli Ojasalu

Estonia Medical Spa

peaarst

tel 53621297

[email-masked]