Subject: 7-1/21-29 Teade detailplaneeringu kehtestamisest, Välja elamuala
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 11:00:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Tere!

Väike-Maarja Vallavalitsuse 18.09.2024 korraldusega nr 518 kehtestati
Väike-Maarja alevikus Välja tn 1a (katastritunnus 92702:002:0287) ja Välja
tn 2b (katastritunnus 92702:002:0286) asuvate kinnistute maa-alale
koostatud detailplaneering. 

Detailplaneeringuga on kavandatud üksikelamu kruntidest koosneva elamuala
väljaarendamine. Kahele Väike-Maarja aleviku ühes piirkonnas asuvale
eraldiseisvale elamumaa katastriüksusele (Välja tn 2b ja Välja tn 1a) on
leitud ühine parim võimalik atraktiivne ja mitmekesine, ümbritseva
keskkonnaga harmoonilise terviku moodustav, ruumilahendus, mis arvestab
olemasolevate väärtustega ning on tasakaalustatud elamu- ja rohealadega.
Detailplaneeringuga on kavandatud 12 elamumaa krunti neist 7
üksikelamumaaks ja 5 krunti üksikelamumaaks või kaksikelamumaaks ning 2
üldkasutatava haljasala krunti. 

Detailplaneeringuga on planeeritud muuta Välja tänava ja Kuuse tänava
ruumikuju ning luua Pärna tänav. Samuti on kavandatud Metsa põik tänava
muutmine Kase tänavaks. Detailplaneeringuga on tehtud ettepanek uutele
kruntidele aadresside määramiseks.

Detailplaneeringu materjalid on leitavad Väike-Maarja valla veebilehel:
https://v-maarja.ee/et/kehtivad-detailplaneeringud

Lugupidamisega
Diana Seepter
Väike-Maarja vallavalitsus
maakorraldusspetsialist
329 5755