Subject: Koduõendus, tegevusluba
From: LUNATUM Kodufüsioteraapia <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 22:43:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile seoses järgmise küsimusega.

Mind huvitavad nõuded koduõendusteenuse osutamiseks, et taotleda 
tegevusluba.

Hetkel kehtivas seaduses on sätestatud järgmist:

§ 5.   Nõuded ruumile ja sisseseadele koduõendusteenuse osutamiseks

  (1) Koduõendusteenuse osutajalt on nõutav vähemalt dokumentide 
nõuetekohaseks hoidmiseks sobiva ja andmekaitse nõuetele vastava ruumi ning 
töövahendite ja aparatuuri hoidmiseks vastava ruumi olemasolu.

  (2) Ruumis peab olema peab olema ühendusvõimalus telefoniside- ja 
arvutivõrgu süsteemiga.

[RT I 2010, 57, 389 - jõust. 01.01.2011]

Kas Te nõuate koduõendusteenuse tegevusloa taotlemisel eraldi ruumi 
olemasolu või on aktsepteeritav, kui koduõel on kodus kindel koht (nt 
lukustatav kapp vahendite hoidmiseks ja seif dokumentide hoidmiseks)? 
Seaduse ning juristiga konsulteerides tundub, et ka selline kodune lahendus 
peaks olema nõuetele vastav, kuid sooviksin Teiepoolset täpsustust.

Vastust ootama jäädes,

Ksenia Kurganov

LUNATUM Kodufüsioteraapia

 <http://www.lunatum.ee> www.lunatum.ee