Subject: küsimus gripivaktsiini kohta, 2024/2025
From: "Irina Sizova \(end. Sirenko\)" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 18:59:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Tere

Kirjutan Teile seoses gripi vaktsineerimisega 2024/2025 riskirühmadele.

Palun tagasisidet, millal tuleb info tasuta vaktsiinide kohta
riskirühmadele ja millal on võimalik tellida vaktsiinid.

Ette tänades,
Irina Sizova
teenuse juht (töötervishoid), vanemõde
[email-masked]	Corrigo OÜ	www.corrigo.ee	Tel. &#43;372 333
1105	Jõhvi Haigla SA	www.jõhvihaigla.ee	Jaama 34a, 41532 Jõhvi
Corrigo Hambaravi	www.corrigohambaravi.ee		Corrigo Estetica
www.corrigoestetica.ee	 	Valgevilla	www.valgevilla.ee	
Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile.
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui
Te ei ole selle e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta
saatjaga e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-kiri, selle
võimalikud koopiad ning kõik lisad.