Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "lapsehoiuteenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 18:36:37 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:
Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
Vastamise aeg: Kolmapäev, 11. september 2024 - 18:36
Vastused:
TEENUS: 	lapsehoiuteenus	Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus on:	*
päevane
*   laste
	TEENUS(jätk):		Erihoolekandeteenuse liik:
TEENUS(jätk2):		 
==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==	Taotleja nimi:	OÜ Jussi Lastehoid
Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post:	Roosi 13, Tartu	Taotleja
või kontaktisiku kontaktandmed:	Juta Mähar-Laidus	Teenuse osutamise
koha aadress:	Ropka tee 6, Tartu	Planeeritud kohtade arv:	18
TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):	mängitakse (ja magatakse)
ühes ruumis	Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:	114 m2
TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:		Vaba põrandapind mänguruumis:
Vaba põrandapind magamisruumis:		 
== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU
LÄBIVIIMISEGA ==	Taotluse esitamise kuupäev:	11. september 2024
Taotluse esitaja nimi:	Juta Mähar-Laidus	 
Lisatud failid: On manuses