Subject: COVID-19 kiirtestid
From: "Anna Sjomina" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 09:59:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen Anna Sjomina, koolitervise teenuse juht, OÜ Corrigo, Jõhvi.  Kas on 
võimalus saada Covid-19 kiirteste?

Lugupidamisega

Anna Sjomina

õde (koolitervishoid, teenuse juht)

anna.sjomina <mailto:[email-masked]> @corrigo.ee

Corrigo OÜ

www.corrigo.ee <http://www.corrigo.ee/>

+372 5851 7991

Jõhvi Haigla SA

www.jõhvihaigla.ee <http://www.xn--jhvihaigla-2bb.ee/>

 <https://goo.gl/maps/tfhtuxCJgd75WJNA8> Hariduse 5, 41534 Jõhvi

Corrigo Hambaravi

www.corrigohambaravi.ee <http://www.corrigohambaravi.ee/>

Corrigo Estetica

www.corrigoestetica.ee <http://www.corrigoestetica.ee/>

Valgevilla

www.valgevilla.ee <http://www.valgevilla.ee/>

  <https://docs.google.com/uc?export=download&id=1aMcQif9IKBHs4HjeGdhfAy3pkqnj1NEz&revid=0B7tMGaLlWXskMUtJY2szT25ocER4d093S1JGNWsvTTdXTFR3PQ>

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-kiri, selle võimalikud koopiad 
ning kõik lisad.