Subject: Küsimus seoses iseseisva füsioteraapia teenuse osutamisega
From: Nele Laurimaa/Tarbatu Tervisepark OÜ <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 13:27:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

On tekkinud küsimus seoses iseseisvalt füsioteraapia osutamisega ning 
loodan, et oskate mulle vastuse anda. Kas selleks, et töötaja saaks kasutada 
tööandjapoolset tervise- ja spordikulude nn "hüvitist" või "toetust", on 
teenust osutaval spetsialistil (ettevõttel) vaja Terviseameti iseseisvalt 
füsioteraapia teenuse osutamise luba?

Füsioterapeudil kutsetunnistus on olemas, kuid hetkel Terviseameti 
tegevusluba ei ole.

Ette tänades

Nele Laurimaa
Tarbatu Tervisepark OÜ

Mustamäe tee 5-709
10616 Tallinn
tel: +372 5850 4337