Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Sep 2024 16:37:11 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Reede, 6. september 2024 - 16:37

Vastused:

TEENUS: 	sotsiaalse rehabilitatsiooni teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:*	päevane
*	laste

TEENUS(jätk):Erihoolekandeteenuse 
liik:TEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 Verbum Grupp OÜTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Endla 6-4, 58027230, 
[email-masked]
Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed:	 Dmitri Hlebnikov, 58027230, 
[email-masked]
Teenuse osutamise koha aadress:	 Endla 6-4, TallinnPlaneeritud 
kohtade arv:TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 6. september 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Dmitri HlebnikovLisatud failid: On manuses