Subject: perearst küsib vastutuskindlustuse kohta.
From: "kylliki tikker" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Sep 2024 13:53:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere,
Olen perearst Külliki Tikker. Infokoosolekul 29.08 tutvustati 
vastutuskindlustust. Mulle jäi kõrva K. Friedemanni selgitus, et kindlustuse 
saab teha ka väiksemale summale. Kindlustusselts PZU  vastab nii:

See kindlustus on Eestis tehtud tervishoiuteenuse osutajatel kohustuslikuks 
riigi poolt ja summad on ette antud seadusega. Neid summasid 
kindlustusselsid ise muuta ei saa kahjuks.
Ma lisan kirjale avalduse, saatke see täidetuna tagasi siis saame pakkumise 
teha.

Tervitades

Ave Rillo
Ärikliendinõustaja

 Uurisin Tervisekassast oma usaldusarsti käest, soovitati pöörduda 
Terviseameti poole.
  <https://mapi.mail.ee/v2/mailbox/[email-masked]/folders/INBOX/messages/17363/inline?partid=[email-masked]> 
Kuidas siis tegelikult on?
Lugupidamisega
K. Tikker
perearst