Subject: O/Ü Leht ja Margus
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Sep 2024 16:41:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.
 Käesolevaga teavitan, et erandkorras töötab meie perearstikeskus Leht ja
Margus  O/Ü kolmapäeval,  04.09.24, kell  8.-12.00.  Varasem sulgemise aeg
on tingitud perearstikeskuse rekereatiivsest üritusest. Valitud on
kolmapäev,  mis on tervete imikute plaanilise kontrolli päev, mistõttu
saime oma vastuvõttu planeerida. Teised patsiendid on tervete laste päeva
olemasoluga juba harjunud.
 Oleme püüdnud oma patsiente ka lühemast päevast igati teavitada. Uksel on
silt  vastava infoga. Ka kodulehele lisame vastava teavituse. Lisaks
lülitame tööle telefoni  automaatteavituse selleks ajaks. Tööle jäävad
E-perearstikeskus ja e-maili keskkond.
 Lugupidamisega
Age Margus
O/Ü Leht ja Margus