Subject: Selgitustaotlus - Embrüote annetamine
From: Eesti Viljatusravi ja Embrüoloogia Selts <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 14:24:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseamet

Eesti Viljatusravi ja Embrüoloogia Selts (EVES) on üle-eestiline 
viljatusravi spetsialiste koondav vabatahtlik ühendus.

Seoses 2024. aasta alguses kehtima hakanud Kunstliku viljastamise ja 
embrüokaitse seaduse muudatustega on kerkinud küsimus, millele sooviksime 
Tervisekassa, Sotsiaalministeeriumi kui ka Ravimiameti poolseid seisukohti.

Patsient on 37 aastat vana naine ja uurib:
kuna ma oma vanuse tõttu ei tohi oma embruasid annetada siis tahtsin küsida, 
kas ma ise tohin neid edasi annetada,et kui mul on inimene olemas, kes neid 
endale tahaks. Näiteks, et ta võtaks minu säilitamise lepingu üle?

 Kas Terviseameti hinnangul võib 37 aastane patsient annetada enda embrüod 
kindlale inimesele?

Lugupidamisega
EVES juhatus