Subject: Uus lastehoid Saku vallas
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 14:02:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Terviseamet!

Kirjutame Teile seoses sooviga avada septembriks
Lastehoid Väike Bibi, mis asub Saku vallas, Rahula külas aga kahjuks
asjad ei lähe just plaanipäraselt.
Oleme asja juba pikalt ajanud ja saatsime Teile alles eelmine nädal
taotluse sest meil käis külas juuli alguses päästeameti inspektor, kes
ütles, et ennem me Teiega
ühendust võtta ei saa ega tohi, kui päästeameti luba on meil käes.Oleme
nüüd asja uurinud
veidi ja tuli ikkagi välja, et oleksime võinud juba ammu Teiega ühendust
võtta. Meie
poolt on puudused likvideeritud aga kuna oleme rentnikud siis on vaja
likvideerida veel üks puudus, mis on majaomaniku teha ja nüüd ootame, et
keegi tuleks meie evakuatsioonivalgusteid
kontrollima ja sellega peaks ka luba käes olema. Köik muud asjad on meil
tehtud (veeproovid,valgusemõõtmine ja ruumid on ka valmis}. Kuna olime
kindlad, et
saame septembriks avatud ja oleme juba ka töölised leidnud, kes on
arvestanud sissetulekuga ja lapsevanemad ja ka Saku vald on väga elevil
uue hoiu ees siis kas oleks kuidagi reaalne, et saaksime ikkagi avatud
septembriks ja saaksime Teiega kokkusaamise siiski septembri alguses
tehtud?

Parimat Teile sinna!

Lastehoid Väike Bibi
Käroly Treiberk ja Ellinor Raudsepp
+372 56673990