Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 17:24:12 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Esmaspäev, 26. august 2024 - 17:24

Vastused:

TEENUS: 	sotsiaalse rehabilitatsiooni teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:*	päevane
*	laste ja täiskasvanute

TEENUS(jätk):	 erihoolekandeteenusErihoolekandeteenuse 
liik:	 igapäevaelu toetamineTEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 Pool&looP OÜTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Põllu 63, Tallinn; 5512119; 
[email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Riina Järve-TammisteTeenuse 
osutamise koha aadress:	 Põllu 63, TallinnPlaneeritud 
kohtade arv:	 39TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 26. august 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Riina Järve-TammisteLisatud failid: On manuses