Subject: COVID-i vaktsineerimise info erisused
From: "Anni-Helen Paulus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 10:32:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen pereõde ja otsisin Terviseameti kodulehelt infot COVIDi
vaktsineerimise kohta patsiendile kes suhtleb inglise keeles. Eesti ja
Inglise keelsed juhendid erinevad selle poolest, et eesti keeles
vaktsineeritakse vaid riskigruppe ja inglise keeles kõiki kes seda
soovivad. Samuti on Vaktsineeri.ee link aegunud, kuna COVIDi
vaktsineerimise asukohad on kustutatud lehelt. Kas need erisused peaksidki
sedasi olema või on seal töö poolikuks jäänud/käib hetkel?

Jutt käib nendest lehtedest:

*

	Inglisekeelne versioon
<https://www.terviseamet.ee/en/covid-19-information-site>
*

	Eestikeelne versioon
<https://www.terviseamet.ee/et/nakkus-haigused/covid-19-infoleht>

Ette tänades,
Pereõde Anni
5459-8623

Jürgenson Perearstikeskus

Tel. 65 25 250

Soovime meie keskuse tööle tagasisidet - selleks paluksime teil täita
rahuloluküsimustikku aadressil  <https://forms.gle/eEaTz5TC4heWtWjx9>
https://forms.gle/eEaTz5TC4heWtWjx9

Küsitlus on anonüümne ning võtab aega umbes 5 minutit.

Suurimad tänud!

----------

NB! Kui te olete kutsutud vastuvõtule, kuid lisaks on tekkinud lisaks
palavik või mõni muu viirushaiguse tunnus, võtke meiega koheselt ühendust
ning teie vastuvõtuaeg registreeritakse ümber.
Meie keskuses on palaviku või muude infektsioonitunnustega patsiendite
vastuvõtuajad 15.00-18.00, et vältida kokkupuudet teiste patsientidega.

If you have been called in for an appointment, but a fever or other viral
infection symptoms have developed as well, let us know immediately and we
will reschedule your appointment for a later time. The appointment times
for infectious disease patients are planned from 15.00 to 18.00 every day
to reduce contact with other patients.