Subject: Ühtne digivärav (SDG) – teatamine veebipõhise menetluse eranditest Teade nr 675735 – Lisatud on uus kommentaar
From: "IMI NOTIFICATION" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 07:55:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Notification details:

IMI Number: 675735 
<https://webgate.ec.europa.eu/imi-net/imi/protected/home.imi?module=repository&id=884763> 
(old inteface)

IMI Number: 675735 
<https://webgate.ec.europa.eu/imi-net/eui/screen/repository/entry/884763> 
(new inteface)

IMI module: Ühtne digivärav (SDG) – teatamine veebipõhise menetluse 
eranditest
IMI form: SDG – Teade erandi kohta – artikli 6 lõige 4
Status of the notification in IMI: Avatud kommentaaride esitamiseks
The notification was initiated by: Saksamaa - Federal Office of 
Administration - Federal Office for Information Technology (NIMIC)

The last action taken on this notification was: Kommentaari lisamine
The authority, which took the last action: Luksemburg -
The type of the added comment is: Üldine kommentaar

Teavitav liikmesriik : 	SaksamaaElusündmus 
: 	SündMenetlus 
: 	Sünni registreerimise tõendi taotlemineEespool nimetatud teatele on lisatud uus kommentaar.

IMIs teate kuvamiseks klõpsake ülalasuval teate numbril. Kui teadet ei 
õnnestu selliselt avada, võite sisse logida IMIsse ja tuvastada teate selle 
numbri järgi.

IMI-SÜSTEEM SAATIS SELLE E-KIRJA AUTOMAATSELT, PALUN ÄRGE KIRJALE VASTAKE. 
KUI TEIL ON KÜSIMUSI VÕI VAJATE ABI, PÖÖRDUGE PALUN OTSE OMA KOORDINAATORI 
POOLE.

Riiklik kasutajatugi: 
http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net/contact/index_et.htm
IMI WEBSITE: http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net
IMI: https://webgate.ec.europa.eu/imi-net