Subject: Ed: [UNWANTED CATEGORY URL INSIDE]EU sertifikaat
From: "Eva Puhm" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 09:57:30 +0300

Tere!

Palun registreerida deltas.

Lugupidamisega

Eva Puhm

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5594 3258

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Lilli Mehike <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 22. august 2024 09:54
Adressaat: Eva Puhm <[email-masked]>
Teema: [UNWANTED CATEGORY URL INSIDE]EU sertifikaat

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole, et teada saada, kas selline sertifikaat, manuses, on 
Euroopa Liidus kehtiv.

Meile pakutakse turustamiseks aparaati selle sertifikaadiga.

Suur tänu ette!

----

Head soovides,

With good wishes,

Lilli Mehike

Tootejuht/Brand manager

Benecom OÜ

Tel. +372 56 985 092

Mähe-Kaasiku tee 24

11911 Tallinn

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

web: www.benecom.ee <http://www.benecom.ee>