Subject: Synflorix
From: Jürgenson Perearstikeskus <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 10:14:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kuna tundub, et Synflorixit ei ole enam Eestis saadaval ja meie apteekri
sõnul ei ole teada ka kunas ja kas üldse seda tulemas on, siis sooviksime
uurida, kas mõnes tervishoiuasutuses on seda vaktsiini sees? Kuna meil on
mõned lapsed, kes on saanud esimesed vaktsiinid Synflorixiga ja
vaktsineerimiskuur on soovitatud lõpule viia sama vaktsiiniga, siis mis on
üldised soovitused, kuidas toimida juhul, kui Synflorixit ei ole?

Parimate soovidega
Pereõde Kaisa

Jürgenson Perearstikeskus

Tel. 65 25 250

Soovitame patsientidel kasutada perearstkeskusega suhtlemiseks
E-Perearstikeskuse portaali aadressil
<https://www.eperearstikeskus.ee/patient/>
https://www.eperearstikeskus.ee/patient/
Kuna portaali saab sisse logida vaid ID-kaardi ja mobiil- või Smart-ID
abil, on tegemist kõige turvalisema suhtluskanaliga.

E-perearstikeskuse kaudu saab teatada haigestumisest, tellida retsepte,
edastada visiidi soove ja esitada küsimusi.

We recommend patients to use E-Perearstikeskus portal at
https://www.eperearstikesku <https://www.eperearstikeskus.ee/patient/>
s.ee/patient/ to communicate with the our center..

Since access to the portal is only possible with an ID card or mobile- or
Smart-ID, it is the most secure communication channel.

In E-perearstikeskus you can report illness, order prescriptions, ask for
an appointment time and ask question

----------

NB! Kui te olete kutsutud vastuvõtule, kuid lisaks on tekkinud lisaks
palavik või mõni muu viirushaiguse tunnus, võtke meiega koheselt ühendust
ning teie vastuvõtuaeg registreeritakse ümber.
Meie keskuses on palaviku või muude infektsioonitunnustega patsiendite
vastuvõtuajad 15.00-18.00, et vältida kokkupuudet teiste patsientidega.

If you have been called in for an appointment, but a fever or other viral
infection symptoms have developed as well, let us know immediately and we
will reschedule your appointment for a later time. The appointment times
for infectious disease patients are planned from 15.00 to 18.00 every day
to reduce contact with other patients.